Imatran kylpylä
Eläkeliiton Orimattilan yhdistys teki retken Imatran kylpylään 24-25.2026.Meitä oli taas lähes täysi bussillinen 46 henkilöä mukana retkellä .Menomatkalla käytiin Lappeenrannan ABC sämpylä kahvilla .Perillä hotellin virkailija esitteli hotellia ja jakoi uimahallin pukukaappien avaimet suoraan kirjekuorissa joka oli näppärä homma eikä kenenkään tarvinnut jonotella erikseen .klo 16.00 pääsimme keilaamaan ketkä halusivat ja kylpylään ,sitten olikin ruokailun vuoro ja illalla oli Tomi Markkola yhtyeensä kanssa vastasi tanssimusiikista.Lauantaina sitten Imatran keskustan Virkkuukoukku myymälään ja (Valtiohotellin)nykyisin Peera hotellin jykevien holvirakenteiden tutkimisen suunnattiin kohti Orimattilaa Utissa poikkesimme syömassa .Kiitos taas kaikille mukanaolleille ja Raijalle ja Riitalle hyvin onnistuneesta retkestä