Hyppää sisältöön

Kuukausitapaaminen Jymylinnassa.

Eläkeliiton Orimattilan yhdistyksen huhtikuun kuukausitapaaminen oli 8.4.2026. Aurinkoinen kevät sää helli meitä Jymylinnan mäellä.

Ensin oli uusien jäsenten tutustuminen klo 12.00 esiteltiin hallitus ja kerhon vetäjiä ,erilaisten sattumusten ja sairastapausten takia puuttu useampi henkilö, näytettiin valkokakaalla uusien kotisivujen sisältöä.
Seuraavaksi oli kahvihetken vuoro.

Seniori Shopin Anna Koski toi suuren määrän vaatetavaraa rekkeihin ja yhdistyksen mannekiinit Anneli Tolmunen, Sirpa Velling, Irma Turunen ja Jyrki Kangas esittelivät kukin 2 vaatekertaa.
Kuvia on paljon fashionwalk/runwaywalk esittelystä

Matkasihteerit ja Äijäkerhon vetäjä esittelivät tulevaa matkatarjontaa ja lopuksi oli arpajaiset.

Kiitos taas kaikille mukana olleille.